sobota 29. dubna 2023

The Hunger Games: The Ballad Of Songbirds And Snakes

Divím se, že Lawrence nebyl studiem donucen roztáhnout to rovnou na trilogii (jak je v dnešní době dobrým zvykem) a vystačí si jen s jedním filmem:-). Nejsem cílovka a na původní trilogii jsem koukal jen kvůli Lawrence (herečce, ne režisérovi:-)). Zatímco dvojka byla docela fajn, jedničku a trojku (oba díly) jsem dost prozíval, takže koukat na prequel a navíc bez Lawrence asi nedává moc smysl.

Jenže ... v něm hraje vycházející hvězdička Zegler, které by mohl film udělat podobnou službu jako původní trilogie Lawrence, tj. nastartovat ji slušnou kariéru. Vypadá skvěle, hrát umí a s nějakou akcí si taky tyká (stejně jako Lawrence) a dost mě zajímá, co ve filmu předvede. Takže se historie bude opakovat a na film se podívám zase jen kvůli herečce v hlavní roli:-).


Trailer takový neurážející standard, prostě more of the same, akorát bez Lawrence, no. Cílovka, natož fanoušek, nejsem, trilogii jsem nakoukal čistě kvůli Lawrence a pamatuji si z těch filmů jen svůj intenzivní pocit, že celý ten fikční svět, respektive vládnoucí režim, nedával moc smysl a v reálu by se velice rychle zhroutil:-), ale na prequel se dříve nebo později stejně podívám. I když stopáž přes dvě a půl hodiny vypadá docela strašidelně:-).

Jednak jsem hodně zvědavý na Zegler, zda potvrdí svou dosavadní hereckou formu i v jiném žánru a na mnohem větším prostoru (sázím na to, že jo a s přehledem) a jednak mě zajímá, jak si tahle série po letech absence v kinech a bez Lawrence v hlavní roli finančně i kvalitativně povede (fanoušci, znalí předlohy, jistě film podrží, ale co běžné publikum?).