neděle 12. listopadu 2023

Damsel

Á mladá emancipovaná hrdinka a je za tím Netflix, takže kdo jiný, než želízko v ohni MBB v hlavní roli:-). Premisa zní zajímavě a má nějaký potenciál (v Princess si s tímhle obráceným konceptem docela vyhráli), ale produkční hodnoty to má typicky netflixovské (všechny ty jejich fantasy pokusy jsou na jedno kopyto - generický audiovizuál, záplava digibordelu - jsem zvědavý, co tady předvedou s drakem - a stopáž (přes) dvě hodiny), Fresnadillo nenatočil film více než dekádu a MBB je v koncích, pokud se po ní na place chce něco jiného, než pitvoření z Enoly a drsňačka ze ST (škoda, že nedostala šanci podobně stará Ortega:-)). Tady to asi bude stačit, u Electric State od Russo bros. možná taky, ale jestli takhle bude pokračovat dál a dál, tak já u toho už nejspíše nebudu.


"I will escape for every innocent woman, whose life was stolen." Oukej, já jsem si naivně až doteď myslel, že MBB bude s drakem bojovat, aby si zachránila holý život, ale koukám, že mi úplně unikl širší kontext:-).

Trailer to asi prodává jak nejlépe to jde a kdyby se z toho vyklubala fajn žánrovka ve stylu Princess, tak bych se vůbec nezlobil, ale dokud to neuvidím, tak nevěřím ničemu. MBB je herecké dřevo, Fresnadillo měl více než deset let tvůrčí pauzu, Mazeau žádnou jistotu taky nepředstavuje a celé to má pod palcem expert na pásovou výrobu, který podobně slibný pitch v minulosti pohřbil už nevím kolikrát. Každopádně doufám v pořádný survival s drakem a ne že se ti dva na konci dají dohromady, aby nakopali zadky celému královskému dvoru (protože už tak to Shreka připomíná až dost).