pátek 20. října 2023

The Three Musketeers: Milady

Wow, epic as shit:-). Jedničku jsem hrubě podcenil a kinu se vyhnul (a následně doma pak koukal s otevřenou hubou:-)), s dvojkou už stejnou chybu neudělám.

Pokud zachovají všechny přednosti z předchozího filmu (a není důvod tomu nevěřit, když to točili - s ohledem na tržby jedničky naštěstí - souběžně) a ještě k tomu přitlačí na pilu stran měřítka, akce a osudovosti, jak to trailer naznačuje, tak to bude věru náramná jízda. Asi jediná věc, která mě minule trochu mrzela, byl omezený prostor pro Green a doufal jsem, že v pokračování se sjedná náprava, což se podle všeho povedlo, takže i v tomto ohledu cajk.


Ještěže to natočili na jeden zátah, protože jednička v pokladnách moc nezazářila a na dvojku by poté dost možná vůbec nedošlo. Snad to u dvojky po pozitivním WoM okolo jedničky dopadne podstatně lépe, protože když už tržebně nezaboduje ani takhle kvalitní historická jízda, tak už nevím, co jiného by mělo. Historický žánr v kinech je prostě v kómatu a už by to fakt potřebovalo dalšího Gladiatora (bylo by to symbolické, kdyby se to příští rok podařilo zrovna dvojce, ale moc tomu nevěřím), aby se u publika znovuoživil zájem o výpravné kostýmní dobovky.

Jinak jedničku jsem v kinech prokaučoval a následně hořce zalitoval, kdyby se před dvojkou vrátila do kin, podruhé už bych nezaváhal (Cinestar v Ově zatím nic). Jediné, čeho v jedničce bylo málo, byla Green, takže na dvojku se těším extrémně (a jsem zvědavý, jaké změny oproti předloze si tvůrci do filmu zase přichystali):-).