pondělí 13. února 2023

The Flash

Ale jo, vlastně docela slušný. Digifest se dopředu čekal, audiovizuál vypadá jako běžný DC standard, Miller je jako obvykle na facku (a byl už dávno před tím, než se ukázalo, že je na facku i v reálu), táhnout nahoru to bude (po vzoru Morrisona ve SW - který je tady taky:-) - možná malinko obtloustlý) Keaton s Elfmanem a v závěsu za ním Shannon a Affleck (proč sakra nevzali na palubu i Cavilla?) plus tuna nostalgie (předpokládám, že tak jako u Spideyho si smetanu slízne především Keaton), vlastně v podstatě všechno kromě Flashe a jeho dojemné rodinné linky, o čemž je jinak celý film:-). S ohledem na Gunnovu stopku dalším Snyderverse projektům jsem zvědavý na případnou potitulkovku, pokud nějaká bude:-). Už kvůli Keatonovi a Affleckovi doufám, že se to povede.


Jo tak v tomhle zkráceném podání to funguje o poznání lépe. Z toho nádechu JL verze 1.5 (počkat, 1.5 byla vlastně ZSJL, takže asi 1.9:-)) mám trochu obavu (doufám, že v tom nebude Keaton jen do počtu, aby jej mohli plácnout do traileru, ale dostane pořádný prostor a naopak u low level verze Supermana čím méně prostoru bude mít, tím asi lépe:-)), u Millera bude třeba zatnout zuby a digifest to bude nejspíš masivní, ale prostě Keaton a Affleck znovu v netopýřím kostýmu a navíc v jednom filmu plus bonus k tomu - netočí to Snyder:-). Kéž ohlasy z testovaček nekecaly a povedlo se to.


Ne, fakt se letos netěším zrovna na někoho jako je Miller:-), ten je u mě někde na periferii zájmu za skutečnými želízky v ohni (Cruise, Ford, Reeves, Nolan, Villeneuve, Scott, Mann), nicméně Keaton mě zajímá docela hodně a testovačky údajně dopadly dobře, takže se ještě uvidí, co a jak.

Do kina mě dostanou jedině slušné ohlasy, protože Flash je mi ukradený, Supergirl totéž, o Millerovi se nemá cenu ani bavit:-) a digibordel tam podle trailerů bude ve větším než malém množství. Nějak nemám potřebu v kině jen kvůli případně skvělému Keatonovi protrpět případně mizerný zbytek. Pokud zbytek mizerný nebude, ale skvělý taky ne, tak to u mě bude hodně záviset na momentální náladě a volném času.


Trailer funguje hodně slušně, ale samotný film bude asi hodně velké zážitkové cvičení směrem nahoru a dolů (a možná zase zpátky). Miller je prostě na přes držku skoro v každém záběru, což je docela problém u hlavní postavy a ještě k tomu pokud je ve filmu krát dva:-) a Supergirl působí jako totální deus ex machina (zajímá mě, jak smysluplně vysvětlí absenci Supermana v ději) lomeno postava jen do počtu typu ten bubák na konci Batman v Superman. Na druhou stranu Keaton, Shannon, tuna nostalgie a snad i Affleck (mám takový dojem, že se ve filmu zase tak moc neohřeje) to, doufám, budou táhnout zase slušně nahoru.

Fakt jsem tady zvědavý, zda Keaton, Shannon, Affleck a nostalgie dokážou přece jen "přebít" zoufalce Millera, nudnou Supergirl a masivní digibordel nebo WB celou dobu mocně klame tělem a dopadne to jako v poslední době obvykle (tj. neslavně).


No, tak tohle je vskutku jiná liga. Materiál pro skutečné fajnšmekry, jen co je pravda a ten typicky japonský overhype komentář tomu dodává ještě větší grády:-). Nevidět mezinárodní trailery, tak raději počkám, až po premiéře někdo nahodí na wiki synopsi a vystačím si jen s ní, protože tenhle trailer smrdí Justice League verze dva nula fakt řádně.

Nezbývá, než doufat, že Keaton a spol. dokážou digitální peklo (které ve filmu bude nepochybně přítomno) dostatečně účinně naředit a věřit, že se jim podaří nějak "neutralizovat" i Millera. Jinak to asi bude velký, špatný, no.


V tomhle traileru mně Miller leze na nervy jen v každém druhém záběru, v těch předchozích to bylo non-stop, takže jistého pokroku bylo dosaženo:-).

Pořád ovšem platí, že do kina mě táhne Keaton s Affleckem (bylo by super, kdyby měli ve filmu nějakou společnou scénu, ale to bych asi chtěl moc) a za nimi Shannon, zatímco Millera (a digibordel plus Supergirl) půjdu hlavně "přežít", ale třeba mě příjemně překvapí. Aby nakonec vysmívaný Flash nebyl (o něco) lepším filmem než veleočekávaný Indy:-).


Já jen doufám, že Keaton a ideálně i Shannon budou mít ve filmu dostatek prostoru (podobně jako měli hostující pavouci v NWH) a neukážou se jen na čtvrt hodiny někdy na konci (u Supergirl by mi to naopak vůbec nevadilo:-)), protože jejich přítomnost ve filmu je jediný důvod, proč jsem ochoten - za předpokladu příznivých ohlasů - to vidět v kině a nepočkat ten měsíc až dva, než to hodí na stream (kde bude po ruce vítaná možnost Millera "zkrotit" rychloposuvem:-)).