neděle 13. listopadu 2022

The Hateful Eight (Extended Version)

Pro fanoušky filmu a Tarantina obecně (jako jsem já:-)) je minisérie od Netflixu fajn zážitek s pár minutami dialogů navíc (většinou delší verze vyprávěných historek nebo trochu hlubší charakterizace postav), žádné nové dějové linky nebo významné nové scény se ovšem nekonají. Jsem rád, že jsem to viděl, ale upřímně se nejedná o nic až tak podstatného, bez čeho by se nedalo žít (Tarantino na to má, očividně, jiný názor a ve střižně se raději zdržoval tímhle, namísto toho, aby vydal KB: TWBA:-)) a napříště mi tak bude opět stačit original cut. V době vydání jsem se trochu bál, že se pomalu klube nový trend uvádět prodloužené/režisérské sestřihy na streamu (tudíž sběratelé modrých/černých placek mají smůlu), což se naštěstí nestalo, ale stejně mně trochu štve, že to potkalo zrovna jeden z mých hodně oblíbených filmů.