pátek 17. září 2021

Kate 5/10

Low budget low level verze Johna Wicka. Akce je hodně fajn a sem tam i docela nápaditá (asi není náhoda, že executive producer je tady Leitch:-)) a moje oblíbenkyně MEW to táhne, seč ji síly v průběhu filmu stačí (v této souvislosti bych zmínil ještě její účast v The Thing, kde to také táhne nahoru:-)). To je ale bohužel všechno.

Scénář slepený z tisícikrát viděného (hned na začátku s dítětem v zaměřovači jsem si nemohl nevzpomenout na The Replacement Killers:-)), zvraty předvídatelné kilometry předem (jak to dopadne s Harrelsonem, který má bohužel v podstatě jen cameo, jsem psal už pod trailer a samozřejmě, že to tak dopadlo:-(), teen sidekick otravná téměř po celou délku filmu, povinný souboj na katany (jsme snad v Japonsku a zápletka se točí kolem Jakuzy, ne:-)?) nikde (ten pětivteřinový pokus, co je ve filmu, nepočítám) a samotná premisa by potřebovala také trochu doladit (opravdu stačí ládovat do sebe adrenalin, nebo co to bylo, aby byl člověk fit na close combat, když je postižen ARS a zbývá mu den života:-)?).

Plus mi několikrát během filmu přišlo, že v konkrétních (akčních) scénách lze docela poznat, kdy postavu hraje MEW a kdy ji zrovna zastupuje stunt double, ale možná jsem mimo. Nebo mám MEW, resp. její fyzickou postavu, až příliš v oku:-)

Celkově prostě (bohužel) další pásový výrobek od Netflixu. Neurazí, nenadchne a na jeden večer obstojně zabaví, ale tím to končí. Nejlepší Netflixovská akce (Extraction imho) stále nepřekonána.