čtvrtek 13. ledna 2022

X

Od Westa jsem nikdy nic neviděl, takže žádná předchozí zkušenost. Když teď koukám na jeho filmografii na čsfd, tak to stran hodnocení nevypadá nijak zázračně. Jasně, horory mají obecně nižší rating než jiné žánry a nemá vyšší tisíce hodnotících (což by vlastně průměr sráželo ještě více), ale i tak. Je to tím, jak specificky West točí, což nesedne každému, nebo v čem je tedy tak dobrej?

Ptám se protože trailer je celkem ok, ale jako vyloženě must-see na mě nepůsobí. Tak abych případně o něco nepřišel, pokud bych X podcenil a vyhnul se mu, díky:-).


Proto jsem se právě ptal (a ideálně přímo fanoušků jeho filmů), majíc podezření, že hodnocení na čsfd nemusí být úplně vypovídající:-). Každopádně díky za info. Dám tomu šanci, pokusím se zkouknout The House of the Devil (předpokládám jeho nejlepší film) a uvidím. 

P.S. Koukám, že Empty Mana mám na čsfd za tři hvězdy, což tak plus minus odpovídá těm průměrným 55%, tak teď nějak nevím:-). Třeba Come True se mi líbil o trochu více (i díky borcům z Electric Youth), ale taky za tři hvězdy a průměr to má opět plus minus odpovídajících 60%. Možná jsem na horory až moc přísný, no:-).