čtvrtek 26. srpna 2021

Sweet Girl 5/10

Šokující zvrat jsem prokoukl přesně v momentě, který je zmíněn v recenzi, ale celý film jsem doufal, že to nakonec nebude tak idiotský plot twist ala "vidím mrtvé lidi", který mě napadl a ono fakt, že jo. Přitom ta zápletka jistý potenciál určitě měla. I kdyby to pojali jen jako soudní drama otec/dcera vs korporát, tak by to imho bylo zajímavější a napínavější, než tohle. A nemuseli by se obtěžovat s plot twistem, který je ve filmu opravdu jen proto, aby tam byl, nehledě na to, jak nesmyslně a nevěrohodně, v kontextu předchozího děje, vyznívá.

Jo, a asi jsem uvnitř mrtvý, protože při tom emočním zhroucení Momoy v nemocnici jsem se začal upřímně smát jeho ochotnické kreaci a přemýšlel, zda to myslí vážně:-) Jinak ale Momoa i Merced hrají celkem slušně.